
Dołącz do Najlepszego
Miejsca Pracy w Polsce
Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, inżynierii i konsultingu. Szukamy ekspertów, którzy razem z nami będą tworzyć projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą. Pracujemy w modelu partnerskim, gdzie podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
2nd Level IT Support
Gdańsk, Gdynia, Łódź, Sopot, Warszawa Numer referencyjny: 11727-20006857Oferujemy
Stabilne zatrudnienie i wybór preferowanej formy współpracy
Rozwój zawodowy w Centrach Kompetencyjnych ASTEK Polska
Elastyczne godziny pracy
Benefity pozapłacowe
Udział w wydarzeniach IT i budżet szkoleniowy
Cykliczne spotkania integracyjne
Pakiet relokacyjny
Stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
Budget: up to 760 PLN net + VAT / day / B2B (we also offer Job Contract)
Location: Fully remote or hybrid
Industry: Banking
Responsibilities:
- Analysing, reproducing and solving Incidents (Incident Management)
- Working with Problem tickets (Problem Management)
- Developing and improving monitoring and tooling
- Identifying opportunities for automation (and developing new solutions)
- Participating in Knowledge Transfer sessions
- Contributing to Knowledge Data Base and sharing knowledge within the team
Requirements:
- Minimum 2 year of commercial experience in IT industry (IT Operations or Development)
- Good command of SQL language
- Excellent troubleshooting skills
- Very good knowledge of English (at least at B2 level)
Nice to have:
- Experience in 2nd line IT support team
- Knowledge of Temenos T24 system including AA module and DES
- Experience with Docker/Kubernetes technologies
- Knowledge of Kafka and/or MQ
- Knowledge of Oracle XMLType
- Experience with Weblogic
- Banking experience
- Knowledge of Splunk, AppDynamics, Grafana
- ITIL Foundation certificate
Program rekomendacji
ASTEK Polska
ASTEK Polska
Znasz osobę, która może być zainteresowana tym stanowiskiem? Poleć nam swojego znajomego lub znajomą i odbierz do 7000 zł bonusu!
Wyróżnienia i certyfikacje








