Dołącz do Najlepszego
Miejsca Pracy w Polsce

Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, inżynierii i konsultingu. Szukamy ekspertów, którzy razem z nami będą tworzyć projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą. Pracujemy w modelu partnerskim, gdzie podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.

Level 1 Support (remote job)

Warszawa, Zdalna Numer referencyjny: 8518-20006857
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie
Stabilne zatrudnienie i wybór preferowanej formy współpracy
Rozwój zawodowy w Centrach Kompetencyjnych ASTEK Polska
Elastyczne godziny pracy
Benefity pozapłacowe
Udział w wydarzeniach IT i budżet szkoleniowy
Cykliczne spotkania integracyjne
Pakiet relokacyjny
Stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska

Responsibilities:

  • Oversight on requests for system
  • Triaging, communication and documentation of requests
  • Creation and ownership / maintenance of Hypercare / Level 1 Support Handbook
  • Answering user enquiries on how to use the application (some business knowledge required / needs to be acquired)
  • Investigation of defects etc.
  • Defect Management (exploratory application testing to verify software quality / implementation of user stories)
  • Coordination with iRisk vendor for remediation
  • Coordination with Level 2 support for installations of hotfixes etc.
  • Requirements Engineering for extension or in case of switch to another software

Requirements:

  • Master’s Degree in Computer Science, Health Sciences and / or relevant work experience (at least 2-3 years for example as IT Business Analyst, System or Application Support in a similar environment)
  • Understanding of Lean Agile practices and how to apply them
  • Experience in CSV and GxP compliant environment
  • Experience in Excel and analyzing large data sets for root cause analysis of bugs (at least basic VBA knowledge desired)
  • Experience with Jira Backlogs / Kanban Boards
  • Understanding of business processes in the manufacturing environment
  • Excellent presentation skills for technical and non-technical audiences
  • Proven ability for communication skills, expectation management and stakeholder management
  • Experience working in a global, virtual team in a complex matrix organization cultural awareness
  • Fluent in English
  • Strong organizational skills and solution-oriented work style

Nice to Have:

  • Fluent in German (written and spoken)
  • ISA S88 / S95 knowledge
Program rekomendacji
ASTEK Polska
Znasz osobę, która może być zainteresowana tym stanowiskiem? Poleć nam swojego znajomego lub znajomą i odbierz do 4000 zł bonusu!
Wyróżnienia i certyfikacje
Rzecznik Standardu EtykiGazele Biznesu 2020Global CompactISO27001ISO9001Diamenty ForbesASTEK Polska Przyjazna rekrutacja
Skontaktuj się z nami