Centra Kompetencyjne ASTEK Polska – co to?
Centrum Kompetencyjne to wyspecjalizowana komórka złożona z ekspertów ASTEK Polska, która dostarcza klientom wiedzę ekspercką z obszaru IT oraz najwyższej jakości usługi consultingu IT. Powołując do życia Centra Kompetencyjne chcieliśmy zapewnić klientom szeroki wachlarz usług poparty eksperckim doradztwem. Dziś, dzięki ich funkcjonowaniu, możliwe jest wsparcie klienta w trafnym doborze nie tylko rozwiązań IT, ale także metodyk i technologii dla planowanych wdrożeń. Tego rodzaju jednostki, łącząc technologie z biznesem, dostarczają odpowiednie usługi i innowacyjne rozwiązania IT.
Centra Kompetencyjne ASTEK Polska – zakres usług
Advanced Data Analytics
Pomoc organizacjom w przeprowadzaniu ich biznesu do chmury.
Business Analysis & User Experience
Kompetencje z zakresu projektowania doświadczenia użytkownika (UX), grafiki, ergonomii rozwiązań (UI & Usability), analizy biznesowej oraz systemowej (BA).
Delivery Management
Realizacja usług zaawansowanych – projektów i Managed Services. Zespół specjalistów ze znaczącym doświadczeniem w różnych modelach realizacji usług.
Software Development
Zespół konsultantów o kompetencjach z rozwoju oprogramowania. Tworzenie rozwiązań IT z obszarów aplikacji webowych, desktop oraz mobile.
Software Quality
Assurance
Zespół konsultantów odpowiedzialnych za procesy testowania i zapewniania jakości w wielu różnych wymiarach, technologiach oraz sposobach realizacji.
MS, Admin and Security
Technologie Microsoft w ASTEK Polska. Działalność w obszarach, gdzie technologie Microsoft są istotne dla naszych klientów.
Usługi IT w bankowości
Wsparcie klientów (instytucje finansowe) – praca bezpośrednio u klientów, jak i świadczenie usług rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
Engineering
Realizacja usług i projektów m.in. dla sektora motoryzacyjnego, kolejowego oraz oil&gas. Szkolenia dla naszych konsultantów zwiększające kompetencje.
ERP
Monitorowanie procesów biznesowych, wspieranie System i Component Ownerów w pracy operacyjnej i projektowej, bezpieczeństwo systemów finansowych.
Centrum Kompetencyjne – consulting IT na najwyższym
poziomie
Dzięki temu, że pracujemy w ramach Centrów Kompetencyjnych, możemy zaoferować liczne korzyści pracownikom i klientom. Znajdziesz wśród nich przede wszystkim: wysoki poziom wiedzy specjalistycznej, wymianę kompetencji, dostęp do najlepszych praktyk i budowę społeczności wokół nich.
Szeroki wachlarz usług
Trafny dobór
Działanie na najwyższym poziomie
Ekspercka wiedza
Usługi zaawansowane
Szeroki wachlarz usług
Pracujemy na różnorodnych projektach wykorzystując najnowocześniejsze technologie.
Trafny dobór
Realizujemy projekty dla liderów w swoich branżach.
Działanie na najwyższym poziomie
Przykładamy szczególną wagę do jakości i terminowości.
Ekspercka wiedza
Jesteśmy profesjonalistami w wielu obszarach i technologiach.
Usługi zaawansowane
Zapewniamy wszechstronne wsparcie oraz wiedzę technologiczną z wykorzystaniem rozwiązań niszowych oraz usług zaawansowanych.
Centrum Kompetencyjne ASTEK Polska – z kim pracujemy?
Mamy przyjemność pracować z największymi i najbardziej cenionymi firmami w Polsce i na świecie. Nasi klienci doceniają nasz profesjonalizm, szybkość działania i elastyczność w pracy projektowej. To z kolei pozwala nam dostarczać niezawodne rozwiązania przygotowane przez wyspecjalizowany zespół ASTEK Polska.

Korzyści dla konsultanta
Praca w ramach Centrów Kompetencyjnych to szereg zalet dla pracowników i klientów – wysoki
poziom wiedzy specjalistycznej, wymiana kompetencji, budowa społeczności i dostęp do
najlepszych praktyk.
Rozwój kompetencji
Szkolenia i treningi
Akademie juniorów
Budowanie społeczności
Wymiana wiedzy
Rozwój kompetencji
Szkolenia i treningi
Akademie juniorów
Budowanie społeczności
Wymiana wiedzy
Dział Resource Management
Działu Resource Management w ASTEK Polska został powołany w celu zmniejszenia rotacji w zespołach oraz zwiększenia zadowolenia z pracy znajdujących się w nich specjalistów IT. Dla usystematyzowania i lepszej wymiany informacji Dział Resource Management opiekuje się konsultantami IT zgodnie z podziałem na Centra Kompetencyjne ASTEK Polska. Do zadań Resource Management należy:
Stabilność
Pewność
Jakość
Rozwój
Satysfakcja
Stabilność
Zmniejszenie rotacji w zespołach IT
Pewność
Zwiększenie poczucie stabilności zatrudnienia konsultantów IT
Jakość
Wspieranie działu Sales w utrzymanie wysokiej jakości oferowanych usług dla klientów ASTEK Polska
Rozwój
Wspieranie konsultantów ASTEK Polska w ich ścieżce kariery i rozwoju kompetencji
Satysfakcja
Zwiększenie poziomu satysfakcji konsultantów IT z pracy w ASTEK Polska
Zostaw swoje CV
Dołącz do zespołu ekspertów!
Skontaktuj się z nami
Masz dodatkowe pytania? Chcesz otrzymać ofertę?
Zachęcamy do kontaktu!