Centra Kompetencyjne Astek Polska – co to?
Centrum Kompetencyjne to wyspecjalizowana komórka złożona z ekspertów Astek Polska, która dostarcza klientom wiedzę ekspercką z obszaru IT oraz najwyższej jakości usługi consultingu IT. Powołując do życia Centra Kompetencyjne chcieliśmy zapewnić klientom szeroki wachlarz usług poparty eksperckim doradztwem. Dziś, dzięki ich funkcjonowaniu, możliwe jest wsparcie klienta w trafnym doborze nie tylko rozwiązań IT, ale także metodyk i technologii dla planowanych wdrożeń. Tego rodzaju jednostki, łącząc technologie z biznesem, dostarczają odpowiednie usługi i innowacyjne rozwiązania IT.
Centra Kompetencyjne Astek Polska – zakres usług
Advanced Data Analytics
Pomoc organizacjom w przeprowadzaniu ich biznesu do chmury.
Business Analysis & User Experience
Kompetencje z zakresu projektowania doświadczenia użytkownika (UX), grafiki, ergonomii rozwiązań (UI & Usability), analizy biznesowej oraz systemowej (BA).
Delivery Management
Realizacja usług zaawansowanych – projektów i Managed Services. Zespół specjalistów ze znaczącym doświadczeniem w różnych modelach realizacji usług.
Software Development
Zespół konsultantów o kompetencjach z rozwoju oprogramowania. Tworzenie rozwiązań IT z obszarów aplikacji webowych, desktop oraz mobile.
Software Quality Assurance
Zespół konsultantów odpowiedzialnych za procesy testowania i zapewniania jakości w wielu różnych wymiarach, technologiach oraz sposobach realizacji.
MS, Admin & Security
Technologie Microsoft w Astek Polska. Działalność w obszarach, gdzie technologie Microsoft są istotne dla naszych klientów.
Usługi IT w bankowości
Wsparcie klientów (instytucje finansowe) – praca bezpośrednio u klientów, jak i świadczenie usług rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
Engineering
Realizacja usług i projektów m.in. dla sektora motoryzacyjnego, kolejowego oraz oil&gas. Szkolenia dla naszych konsultantów zwiększające kompetencje.
ERP
Monitorowanie procesów biznesowych, wspieranie System i Component Ownerów w pracy operacyjnej i projektowej, bezpieczeństwo systemów finansowych.
Centrum Kompetencyjne – consulting IT na najwyższym poziomie
Dzięki temu, że pracujemy w ramach Centrów Kompetencyjnych, możemy zaoferować liczne korzyści pracownikom i klientom. Znajdziesz wśród nich przede wszystkim: wysoki poziom wiedzy specjalistycznej, wymianę kompetencji, dostęp do najlepszych praktyk i budowę społeczności wokół nich.
Szeroki wachlarz usług
Pracujemy na różnorodnych projektach wykorzystując najnowocześniejsze technologie.
Trafny dobór
Realizujemy projekty dla liderów w swoich branżach.
Działanie na najwyższym poziomie
Przykładamy szczególną wagę do jakości i terminowości.
Ekspercka wiedza
Jesteśmy profesjonalistami w wielu obszarach i technologiach.
Usługi zaawansowane
Zapewniamy wszechstronne wsparcie oraz wiedzę technologiczną z wykorzystaniem rozwiązań niszowych oraz usług zaawansowanych.
Centrum Kompetencyjne ASTEK Polska – z kim pracujemy?
Mamy przyjemność pracować z największymi i najbardziej cenionymi firmami w Polsce i na świecie. Nasi klienci doceniają nasz profesjonalizm, szybkość działania i elastyczność w pracy projektowej. To z kolei pozwala nam dostarczać niezawodne rozwiązania przygotowane przez wyspecjalizowany zespół Astek Polska.
Korzyści dla konsultanta
Praca w ramach Centrów Kompetencyjnych to szereg zalet dla pracowników i klientów – wysoki
poziom wiedzy specjalistycznej, wymiana kompetencji, budowa społeczności i dostęp do
najlepszych praktyk.
Rozwój kompetencji
Szkolenia i treningi
Akademie juniorów
Budowanie społeczności
Wymiana wiedzy
Dział Resource Management
Działu Resource Management w Astek Polska został powołany w celu zmniejszenia rotacji w zespołach oraz zwiększenia zadowolenia z pracy znajdujących się w nich specjalistów IT. Dla usystematyzowania i lepszej wymiany informacji Dział Resource Management opiekuje się konsultantami IT zgodnie z podziałem na Centra Kompetencyjne Astek Polska. Do zadań Resource Management należy:
Stabilność
Zmniejszenie rotacji w zespołach IT
Pewność
Zwiększenie poczucie stabilności zatrudnienia konsultantów IT
Jakość
Wspieranie działu Sales w utrzymanie wysokiej jakości oferowanych usług dla klientów Astek Polska
Rozwój
Wspieranie konsultantów Astek Polska w ich ścieżce kariery i rozwoju kompetencji
Satysfakcja
Zwiększenie poziomu satysfakcji konsultantów IT z pracy w Astek Polska