ASTEK Polska to firma outsourcingowa założona w 2007 roku, jako oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w realizacji projektów informatycznych oraz outsourcingu kadry inżynieryjnej i IT.
Historia firmy
Przenosimy na polski rynek rozwiązania z sektora IT oraz inżynierii sprawdzone w ramach wieloletnich działań Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Zebrane od 1988 roku podczas współpracy z klientami z 22 krajów, bogate doświadczenie z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania, pozwoliło nam powołać do życia wykwalifikowane i wyspecjalizowane zespoły ekspertów, pracujące w ramach Centrów Kompetencyjnych.
Nasi konsultanci realizują z sukcesami projekty dla liderów z obszarów: bankowości i finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji, branży high-tech, farmacji oraz logistyki – w Polsce i poza jej granicami.
1988
Powstanie ASTEK Group we Francji
2007
Wejście Grupy ASTEK do Polski i otwarcie pierwszego biura w Warszawie
2019
ASTEK Polska dokonuje zakupu 3 spółek: CoreServices, ProSoftLab i Intitek
2020
Certyfikacja w zakresie norm ISO 9001:2015 Zarządzanie Jakością oraz ISO/IEC 27001:2013 Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji
2022
15 lat działalności ASTEK Polska, konsolidacja spółek grupy w Polsce pod szyldem ASTEK Polska i ASTEK Finance
Management
Nasi eksperci realizują z sukcesami projekty dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą.
Dariusz Korek
Managing Director w ASTEK Polska
Dyrektor Zarządzający ASTEK Polska od 2013 roku. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, sprzedażą oraz przedsiębiorstwami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w największych firmach w Polsce i we Francji.
Anna Stanek
Department Director Telco, Media & Logistics
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR. Anna rozpoczęła karierę zawodową w bankowości inwestycyjnej w segmencie Private Banking. Od ponad 10 lat związana z sektorem IT. Obecnie z powodzeniem łączy wiedzę zdobytą w obszarze finansowym z sektorem outsourcingu i rekrutacji IT na potrzeby globalnych korporacji. W ASTEK Polska odpowiada za rozwój departamentu Media, Telco and Logistics. W wolnym czasie podróżuje w najdalsze zakątki świata.
Karol Kot
Department Director – Internal Development & Resource Management
Karol posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze kluczowych klientów. Umiejętności w obszarze sprzedaży zdobywał w międzynarodowych organizacjach. Swoją wiedzę ma możliwość przekazywać adeptom Akademii Sprzedaży powołanej w 2023 roku w ASTEK Polska, rozwijając ich umiejętności prezentacyjne oraz podnosząc kwalifikacje sprzedażowe. Karol odpowiedzialny jest także za zarządzenie zespołem Resource Managementu powołanego do dbania o relacje i satysfakcję Konsultantów ze współpracy z ASTEK Polska, wsparcie ich w codziennych problemach, rozwój zawodowy oraz budowanie długofalowej relacji z Konsultantem i poczucia przynależności do ASTEK Polska.
Prywatnie miłośnik biegania oraz wycieczek górskich.
Tomasz Ławiński
Department Director Engineering
Od ponad 10 lat związany z outsourcingiem usług inżynieryjnych w Polsce. Business Developer i Manager budujący zespoły i rozwijający sprzedaż w sektorze przemysłowym oraz IT.
Jakub Mazur
Department Director Hi-tech, Pharma & Digital
Przez ostatnie 20 lat zdobywał doświadczenie w międzynarodowych korporacjach, zwiększając sprzedaż i podnosząc jakość usług u kluczowych klientów z sektorów: IT, Banking, Telco, Retail i Public. Praca w firmach o zróżnicowanych profilach działalności oraz z wielu branż pozwoliła Kubie zdobyć szeroką wiedzę zarówno w zarządzaniu sprzedażą, jak i rekrutacji pracowników. Swoje doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, zarzadzaniu produktem oraz realizacji projektów Kuba wykorzystuje w pracy z kluczowymi klientami ASTEK Polska. Specjalizuje się w projektach rekrutacyjnych i outsourcingowych z obszaru IT, Telco & Finance. Prywatnie miłośnik kina niezależnego i pasjonat sztuki filmowej.
Aleksander Majchrzak
Department Director Roche
Aleksander jest związany z branżą IT już od kilkunastu lat. Z ASTEK Polska współpracuje od 2016 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie ARBU. Olek wierzy, że otwartość, współpraca oraz wzajemne zrozumienie mają kluczowe znaczenie przy budowaniu zespołów, modelowaniu procesów czy standaryzacji ways of working. Pracę w ASTEK Polska ceni za swobodę działania w podejmowaniu decyzji i zaufanie.
Agnieszka Newecka
Department Director People & Culture
Od kilkunastu lat związana jest z obszarem HR. Przez pierwsze lata współpracy z ASTEK odpowiadała za realizację projektów rekrutacyjnych na rzecz klientów, następnie pełniła funkcję HR Business Partnera dla struktur wewnętrznych, funkcję HR Generalist w zespole HR&Payroll, aby z początkiem 2022 roku powrócić do miękkiego HR i zająć się employer brandingiem, komunikacją wewnętrzną i rekrutacją do struktur wewnętrznych jako Manager działu People&Culture.
Danuta Legięć
Department Director Banking
Od ponad 20 lat związana z branżą IT, swoje kompetencje sprzedażowe zdobywała w dużych korporacjach międzynarodowych, od zawsze pracuje w sprzedaży usług i produktów IT, z sukcesem zarządzała dużymi zespołami sprzedaży, stawia na pracę zespołową i nadal aktywnie sprzedaje. Pomimo dużego doświadczenia zawodowego nadal się dokształca, aby sprostać wymaganiom otoczenia biznesowego. Prywatnie miłośniczka podroży, narciarstwa, dobrej książki oraz twórczości Woody'ego Allena.
Piotr Pływaczewski
Department Director Presales, IT Delivery & Support
Piotr od 20 lat związany jest z branżą IT, zajmuje się zarządzaniem portfelem kompleksowych usług i projektów dla firm zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego. Odpowiadając za Organizacje Delivery w Hewlett-Packard Enterprise, miał okazję tworzyć jedne z największych rozwiązań i systemów IT na polskim rynku, których używamy w codziennym życiu.
W ASTEK odpowiada za Centra Kompetencyjne, strategię, rozwój i zarządzanie całym obszarem usług zaawansowanych oraz wewnętrzne IT. Absolwent makrokierunku (Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja, Automatyka, Robotyka) na Politechnice Warszawskiej oraz Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Polskiej Akademii Nauk.
Czas wolny poświęca swojej pasji, jaką jest naprawa i przywracanie do stanu świetności klasycznych aut.
Tomasz Nowakowski
Department Director Compliance & Administration
Przez ponad 10 lat zdobywał kompetencje w zakresie obszarów administracyjnych oraz szeroko rozumianego Compliance. Tomek był odpowiedzialny za wdrożenie i skuteczną certyfikację standardów bezpieczeństwa (TISAX, ISO 27001, RODO), jakości (ISO 9001) oraz środowiskowych (ISO 14001, ISO 45001, ECOVADIS) w ASTEK Polska. Audytor Wiodący, Pełnomocnik ds. ZSZ, Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Prywatnie - pilot wycieczek, przewodnik miejski po m.st. Warszawy oraz entuzjasta podróżowania po krajach Bliskiego Wschodu oraz Azji Środkowej.
Co nas wyróżnia na rynku:
Centra Kompetencyjne
Wymiana wiedzy i wsparcie merytoryczne
Resource Management
Utrzymywanie konsultantów i dbałość o ich rozwój
Międzynarodowe doświadczenie
Pracujemy z zagranicznymi klientami; jesteśmy obecni w 22 krajach
Zaufanie ponad 150 klientów w Polsce
Długofalowa współpraca z liderami branż
Wyróżnienia i certyfikacje
Dążąc do celu, którym jest dla nas świadczenie usług IT na jak najwyższym poziomie, zdobyliśmy zaufanie naszych pracowników i klientów oraz branży, m.in. poprzez certyfikację w zakresie norm ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością, ISO 14001:2015 System Zarządzania Środowiskowego, ISO 27001:2013 System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz ISO 45001:2018 System Zarządzania Bezpieczeństwem Higieną Pracy, jak również TISAX. W latach 2020-2022 w ramach badania Great Place to Work zdobyliśmy wyróżnienia: Great Place To Work, Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce i Rzecznik Standardu Etyki, a w roku 2021 i 2023 zdobyliśmy Diamenty Forbesa. Rokrocznie od 2015 roku jesteśmy laureatami rankingu Gazele Biznesu dziennika „Puls Biznesu”. Współtworzymy inicjatywę United Nations Global Compact.
Kariera
Eksperci, z którymi współtworzymy naszą firmę, są dla nas najważniejsi. Chcemy współpracować z najlepszymi – zawsze w modelu partnerskim, gdzie podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win. Dołącz do nas, czekamy na Twoje CV!