CSR
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (ang. CSR) jest ważnym elementem naszej strategii oraz pochodną wartości korporacyjnych, którymi kierujemy się na co dzień. Działania z obszaru CSR odzwierciedlają naszą dbałość o przyszłość nas samych, lokalnej społeczności i planety.
Nasze CSR’owe priorytety
Poznaj wartości, priorytety i kwestie, którymi kierujemy się podczas codziennej pracy oraz rozwoju firmy. Wybierz odpowiedzialnego społecznie partnera w biznesie.
Ekologia
W 2022 roku zdobyliśmy certyfikat ISO 14001:2015 z zakresu ochrony środowiska. Od 2020 roku współpracujemy z United Nations Global Compact.
Wolontariaty
Czas spędzony razem poza pracą sprzyja integracji i dobrej współpracy.
Etyczny biznes
W każdej sytuacji dążymy do wygranej i satysfakcji obu stron. Wypracowaliśmy partnerski model współpracy z klientami i pracownikami.
Członkostwo w UNGC
Jesteśmy członkiem United Nations Global Compact – największej na świecie inicjatywy skupiającej biznes działający na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zasady Global Compact ONZ, dotyczące praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji są dla nas nadrzędnymi wartościami, którymi kierujemy się w naszej codziennej pracy. W celu wdrożenia praktyk współpracujemy z polskim biurem – United Nations Global Compact Network Poland.
Prawa człowieka
– przestrzeganie i wspieranie ochrony międzynarodowo uznanych praw człowieka
– eliminowanie wszelkich przypadków łamania praw człowieka przez firmę
Standardy pracy
– popieranie wolności zrzeszania się i w praktyce uznawanie prawa do zbiorowych negocjacji
– wspieranie eliminacji wszelkich form niewolnictwa i pracy przymusowej
– przyczynianie się do faktycznego zniesienia pracy dzieci
– przeciwdziałanie dyskryminacji w sferze zatrudnienia
Ochrona środowiska
– wspieranie zapobiegawczego podejścia do problemów środowiska naturalnego
– podejmowanie inicjatyw propagujących większą odpowiedzialność środowiskową
– wspieranie rozwoju i upowszechnianie technologii przyjaznych środowisku
Przeciwdziałanie korupcji
– przeciwdziałanie korupcji we wszystkich jej formach, w tym łapówkarstwu i wymuszeniom
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania w ASTEK Polska Sp. z o.o.
ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Spółka dokłada wszelkich starań, aby sprostać wymaganiom branży zajmującej się dostarczaniem usług w modelu Time&Material.
Naszą pozycję na rynku zbudowaliśmy dzięki wytrwałości w osiąganiu celów wyznaczanych przez wymagania naszych Partnerów biznesowych. Priorytetem dla działalności i rozwoju firmy jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów poprzez zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, przy jednoczesnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnieniu bezpieczeństwa informacyjnego oraz spełnieniu najwyższych standardów w zakresie ochrony środowiska naturalnego przy jednoczesnym minimalizowaniu ryzyka występującego w realizowanych procesach i maksymalnym wykorzystana szans oraz umacnianie pozycji rynkowej jako firmy wiarygodnej, uczciwej, innowacyjnej.
Najwyższe Kierownictwo uznaje wdrożony w Spółce Zintegrowany System Zarządzania, w skład którego wchodzi: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001: 2013 oraz ISO 45001: 2018 i TISAX jako kluczowy element w działalności Astek Polska oraz realizuje cele biznesowe w oparciu o cele ZSZ zapewniając:
- Odpowiednie zarządzanie procesami tak, aby uniknąć ich negatywnego wpływu na ludzi i środowisko oraz zwiększać skuteczność i efektywność Spółki w osiąganiu celów;
- Zatrudnianie odpowiedniej kadry, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, w tym w zakresie ZSZ;
- Spełnienie przepisów obowiązującego prawa i innych wymagań prawnych do których Spółka się zobowiązała;
- Doskonalenie jakości usług zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów również pod kątem zabezpieczenia informacji;
- Stosowanie udokumentowanego ZSZ oraz ciągłego doskonalenia standardów wpływających na poprawę BHP i OŚ, zgodnie z wymaganiami ISO 45001:2018 oraz ISO 14001:2015;
- Swoje pełne zaangażowanie oraz pozostałych Pracowników na wszystkich szczeblach do realizacji ustalonych celów jakościowych, informacyjnych, środowiskowych i BHP;
- Zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym;
- Zapewnienie zasobów i środków na wdrożenie niniejszej polityki ZSZ.
Niniejsza Polityka jest jawna i ogólnie dostępna Pracownikom Astek Polska Sp. z o.o. oraz wszystkim stronom zainteresowanym. Każde z miejsc prowadzenia działalności realizuje powyższą Politykę poprzez spełnianie wyznaczonych celów, stanowiących załącznik do niniejszej Polityki.
Certyfikat ISO 27001


Certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001



Outsourcing specjalistów IT
Team Leasing
Managed Services
Usługi Amazon Web Services
Inżynieria
Work Package
Testing on demand