Tworzymy zespół ekspertów

ASTEK Polska to firma outsourcingowa założona w 2007 roku, jako oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w realizacji projektów informatycznych oraz outsourcingu kadry inżynieryjnej i IT.

grupa osób podczas pracy w biurze

Historia firmy

Przenosimy na polski rynek rozwiązania z sektora IT oraz inżynierii sprawdzone w ramach wieloletnich działań Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Zebrane od 1988 roku podczas współpracy z klientami z 22 krajów, bogate doświadczenie z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania, pozwoliło nam powołać do życia wykwalifikowane i wyspecjalizowane zespoły ekspertów, pracujące w ramach Centrów Kompetencyjnych. Nasi konsultanci realizują z sukcesami projekty dla liderów z obszarów: bankowości i finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji, branży high-tech, farmacji oraz logistyki – w Polsce i poza jej granicami.

1988

Powstanie ASTEK Group we Francji

2007

Wejście Grupy ASTEK do Polski i otwarcie pierwszego biura w Warszawie

2019

ASTEK Polska dokonuje zakupu 3 spółek:
CoreServices, ProSoftLab i Intitek

2020

Certyfikacja w zakresie norm ISO 9001:2015 Zarządzanie Jakością oraz ISO/IEC 27001:2013 Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji

2022

15 lat działalności ASTEK Polska, konsolidacja spółek grupy w Polsce pod szyldem ASTEK Polska i ASTEK Finance

Management

Nasi eksperci realizują z sukcesami projekty dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą.

  • Anna Stanek

    Department Director, Hi-Tech & Finance

    Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR. Anna rozpoczęła karierę zawodową w bankowości inwestycyjnej w segmencie Private Banking. Od ponad 10 lat związana z sektorem IT. Obecnie z powodzeniem łączy wiedzę zdobytą w obszarze finansowym z sektorem outsourcingu i rekrutacji IT na potrzeby globalnych korporacji. W ASTEK Polska odpowiada za rozwój departamentu Hi-Tech & Finance. W wolnym czasie podróżuje w najdalsze zakątki świata.

  • Tomasz Ławiński

    Department Director Engineering

    Od ponad 10 lat związany z outsourcingiem usług inżynieryjnych w Polsce. Business Developer i Manager budujący zespoły i rozwijający sprzedaż w sektorze przemysłowym oraz IT.

  • Karol Kot

    Department Director – Internal Development, People & Culture

    Karol posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze kluczowych klientów. Umiejętności w obszarze sprzedaży zdobywał w międzynarodowych organizacjach. Swoją wiedzę ma możliwość przekazywać adeptom Akademii Sprzedaży powołanej w 2023 roku w ASTEK Polska, rozwijając ich umiejętności prezentacyjne oraz podnosząc kwalifikacje sprzedażowe. Karol odpowiedzialny jest także za zarządzenie zespołem Resource Managementu powołanego do dbania o relacje i satysfakcję Konsultantów ze współpracy z ASTEK Polska, wsparcie ich w codziennych problemach, rozwój zawodowy oraz budowanie długofalowej relacji z Konsultantem i poczucia przynależności do ASTEK Polska. Prywatnie miłośnik biegania oraz wycieczek górskich.

  • Danuta Legięć

    Department Director, Digital & Banking

    Od ponad 20 lat związana z branżą IT, swoje kompetencje sprzedażowe zdobywała w dużych korporacjach międzynarodowych, od zawsze pracuje w sprzedaży usług i produktów IT, z sukcesem zarządzała dużymi zespołami sprzedaży, stawia na pracę zespołową i nadal aktywnie sprzedaje. Pomimo dużego doświadczenia zawodowego nadal się dokształca, aby sprostać wymaganiom otoczenia biznesowego. Prywatnie miłośniczka podroży, narciarstwa, dobrej książki oraz twórczości Woody'ego Allena.

  • Aleksander Majchrzak

    Global TI Program Director, Life Science

    Aleksander jest związany z branżą IT już od kilkunastu lat. Z ASTEK Polska współpracuje od 2016 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie ARBU. Olek wierzy, że otwartość, współpraca oraz wzajemne zrozumienie mają kluczowe znaczenie przy budowaniu zespołów, modelowaniu procesów czy standaryzacji ways of working. Pracę w ASTEK Polska ceni za swobodę działania w podejmowaniu decyzji i zaufanie.

  • Sylwia Wiski

    International Business Director, Life Science & Offshore

    Sylwia Wiski – odpowiedzialna za Obszar Life Science w Astek Polska oraz Rozwiązania Offshore z ramienia grupy Astek. Menager, Lider i Dyplomowany Coach. Swoje wieloletnie doświadczenie z różnych branż i różnych organizacji wykorzystuje każdego dnia w pracy ze swoimi zespołami, klientami oraz współpracownikami, wspierając ich i Astek w drodze do sukcesu.

  • Piotr Pływaczewski

    Department Director Presales, IT Delivery & Support

    Piotr od 20 lat związany jest z branżą IT, zajmuje się zarządzaniem portfelem kompleksowych usług i projektów dla firm zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego. Odpowiadając za Organizacje Delivery w Hewlett-Packard Enterprise, miał okazję tworzyć jedne z największych rozwiązań i systemów IT na polskim rynku, których używamy w codziennym życiu. W ASTEK odpowiada za Centra Kompetencyjne, strategię, rozwój i zarządzanie całym obszarem usług zaawansowanych oraz wewnętrzne IT. Absolwent makrokierunku (Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja, Automatyka, Robotyka) na Politechnice Warszawskiej oraz Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Polskiej Akademii Nauk. Czas wolny poświęca swojej pasji, jaką jest naprawa i przywracanie do stanu świetności klasycznych aut.

Co nas wyróżnia na rynku:

Ikona

Centra Kompetencyjne

Wymiana wiedzy i wsparcie merytoryczne

Ikona

Resource Management

Utrzymywanie konsultantów
i dbałość o ich rozwój

Ikona

Międzynarodowe doświadczenie

Pracujemy z zagranicznymi klientami; jesteśmy obecni
w 22 krajach

Ikona

Zaufanie ponad 150 klientów w Polsce

Długofalowa współpraca
z liderami branż

 

Wyróżnienia i certyfikacje

Dążąc do celu, którym jest dla nas świadczenie usług IT na jak najwyższym poziomie, zdobyliśmy zaufanie naszych pracowników i klientów oraz branży, m.in. poprzez certyfikację w zakresie norm ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością, ISO 14001:2015 System Zarządzania Środowiskowego, ISO 27001:2013 System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz ISO 45001:2018 System Zarządzania Bezpieczeństwem Higieną Pracy, jak również TISAX. W latach 2020-2022 w ramach badania Great Place to Work zdobyliśmy wyróżnienia: Great Place To Work, Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce i Rzecznik Standardu Etyki, a w roku 2021 i 2023 zdobyliśmy Diamenty Forbesa. Rokrocznie od 2015 roku jesteśmy laureatami rankingu Gazele Biznesu dziennika „Puls Biznesu”. Współtworzymy inicjatywę United Nations Global Compact.

  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide
  • Slide

Kariera

Eksperci, z którymi współtworzymy naszą firmę, są dla nas najważniejsi. Chcemy współpracować z najlepszymi – zawsze w modelu partnerskim, gdzie podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win. Dołącz do nas, czekamy na Twoje CV!

Oferty pracy
Certyfikat