Home > Centra Kompetencyjne > Business Analysis & User Experience > Aplikacja do obsługi programu lojalnościowego

Aplikacja do obsługi programu lojalnościowego

Klient: Największa polska grupa ubezpieczeniowa

Branża: Ubezpieczenia

Centrum Kompetencyjne: Business Analysis & User eXperience

Technologie: Enterprise Architect, Jira, Pakiet Microsoft Office, Confluence

Opis projektu

Naszym zadaniem było przeprowadzenie audytu oraz analizy biznesowej koncepcji stworzenia aplikacji do obsługi programu lojalnościowego mającego na celu zwiększenie integracji z klientem oraz pozyskanie większej liczby aktywnych użytkowników.

Nasze realizacje

Bankowość i Finanse

Budowa API dla systemów bankowych

Celem projektu była budowa nowego interfejsu aplikacji bankowej opartego o .NetCore oraz development warstwy frontend’owej tworzonej w JavaScript i Angular ver. 6. Zespół ASTEK odpowiadał za rozwój aplikacji i stworzenie nowych funkcjonalności dla działów sprzedaży i call center.

Bankowość i Finanse

Rozbudowa aplikacji sprzedażowej

Projekt rozbudowy aplikacji stworzony dla czterech rynków jednocześnie. Naszym zadaniem było stworzenie nowych funkcjonalności i dodatkowych usług finansowych w aplikacji sprzedażowej.

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania? Chcesz otrzymać ofertę?
Zachęcamy do kontaktu!

    Imię E-mail

    Informacja na temat przetwarzania danych osobowych.