Home > Centra Kompetencyjne > Software Development > Aplikacja do obsługi zamówień

Aplikacja  do obsługi zamówień

Klient: Grupa paliwowa z kanadyjskim kapitałem

Branża: Przemysł

Centrum Kompetencyjne: Software Development

Technologie: React, styled-components, node.js, eslint, prettier, babel, webpack, mobx, storybook i netlify

Opis projektu

Naszym zadaniem było stworzenie aplikacji mającej na celu automatyzację i optymalizację kosztową w obszarze składania zamówień, oraz realizację dostaw dla odbiorców usług klienta. Aplikacja automatyzuje proces składania zamówień i tym samym redukuje koszty operacyjne oraz poprawia logistykę dostaw.

Nasze realizacje

Produkcja i usługi

II i III linia wsparcia IT

Celem projektu było stworzenie zespołów i przejęcie od klienta II i III linii wsparcia w obszarze obsługi i rozwiązywania zgłoszeń z obszaru IT dla wewnętrznych użytkowników zlokalizowanych we: Francji, Hiszpanii, Niemczech, Skandynawii, Włoch i Wielkiej Brytanii.

IT/High-tech

Migracja do Google Cloud

Projekt polegał na migracji narzędzi klienta na środowisko Google Cloud. W tym celu powołaliśmy trzy zespoły Scrum, których zadaniem było przepisanie narzędzi z niewspieranej obecnie i trudno skalowalnej technologii na Java 11.

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania? Chcesz otrzymać ofertę?
Zachęcamy do kontaktu!

    Imię E-mail

    Informacja na temat przetwarzania danych osobowych.