Home > Centra Kompetencyjne > Software Development > II i III linia wsparcia IT

II i III linia wsparcia IT

Klient: Amerykańskie przedsiębiorstwo z branży logistycznej

Branża: Produkcja i usługi

Centrum Kompetencyjne: Software Development

Technologie: Microsoft, Web Serwisy, Strona WWW

Opis projektu

Celem projektu było stworzenie zespołów i przejęcie od klienta II i III linii wsparcia w obszarze obsługi i rozwiązywania zgłoszeń z obszaru IT dla wewnętrznych użytkowników zlokalizowanych we: Francji, Hiszpanii, Niemczech, Skandynawii, Włoch i Wielkiej Brytanii.

Nasze realizacje

Przemysł

Aplikacja do obsługi zamówień

Naszym zadaniem było stworzeniu aplikacji mającej na celu automatyzację oraz optymalizację kosztową w obszarze składania zamówień oraz realizację dostaw dla odbiorców usług klienta. Aplikacja automatyzowała proces składania zamówień i tym samym redukuje koszty operacyjne oraz poprawia logistykę dostaw.

IT/High-tech

Migracja do Google Cloud

Projekt polegał na migracji narzędzi klienta na środowisko Google Cloud. W tym celu powołaliśmy trzy zespoły Scrum, których zadaniem było przepisanie narzędzi z niewspieranej obecnie i trudno skalowalnej technologii na Java 11.

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania? Chcesz otrzymać ofertę?
Zachęcamy do kontaktu!

    Imię E-mail

    Informacja na temat przetwarzania danych osobowych.