Klient – wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla branży travel
Opis projektu
Branża – Produkcja i usługi
Centrum Kompetencyjne – Delivery Management
Technologie – Systemy wewnętrzne klienta, JS, Java
Opis projektu
Celem serwisu było zbudowanie systemu zarządzania zespołem specjalistów wyszkolonych do realizacji projektów prowadzonych przez klienta, dla jego końcowych odbiorców. Astek był odpowiedzialny za zdefiniowanie trzech profili kompetencji w oparciu o wywiad z przedstawicielami klienta, a następnie zrekrutowanie określonej w wymaganiach grupy osób. Cały proces rekrutacji, w tym weryfikacje techniczne, był prowadzony przez Astek. W wyniku naszych działań, udało się utrzymać zakładane, ambitne tempo wzrostu zespołu. Każdy przyjęty do realizacji pracownik został przeszkolony do realizacji procesów, unikalnych systemów i frameworków klienta. W pierwszej fazie za szkolenie odpowiadał klient, następnie zaś Astek przejął ten element wdrożenia. W fazie realizacji Astek odpowiadał za: transfer wiedzy między pracownikami, uzupełnianie wiedzy, podnoszenie kompetencji miękkich i technicznych, a także analizowanie krzywej uczenia. Dodatkowo, dedykowany manager Astek prowadził ewidencję przypisania pracowników zespołu do poszczególnych projektów klienta oraz progres realizacji zadań.
.
Inne
Case’y
IT/High-Tech
Platforma e-commerce
Celem projektu było stworzenie elastycznej, wielozadaniowej platformy e-commerce. Klient sformułował cele i ambicje, a naszym zadaniem było ich zredefiniowanie na wymagania funkcjonalne, co pozwoliło nam na bardzo dokładne zrozumienie potrzeb i założeń.
Medycyna i farmacja
Usługa TaaS – Testing as a Service
Astek odpowiadał za kompleksową organizację i kierowanie zespołami testerów manualnych. Model współpracy uwzględnia realizację testów end-to-end. Zaczynamy pracę już na etapie analizy wymagań aby równolegle powstawały scenariusze testowe. Dzięki takiemu podejściu zespoły testerskie lepiej rozumieją funkcje i charakterystykę finalnego produktu.